Dagens fråga!



Thailand, när jag var kanske 6 år :D

När jag var liten frågade jag mamma - Vem är perfekt?
Jag fick alltid samma tråkiga svar - Ingen är  perfekt!
Jag visste  då att det var falskt.
I mina ögon var min storasyster alltid perfekt,
hon var äldre, snygg och snäll i mina ögon, helt enkelt min förebild.
Folk började säga - Jossan, Gud va lik du är pappa.
Jag blev lite besviken varje gång eftersom jag och storasyster inte har samma pappa.
Åren gick och jag började så småning om förstå att ingen är perfekt, alla har vi våra dåliga sidor.
Man kan vara nöjd med sig själv, men ingen kommer någonsin vara perfekt.
Så till er som dagligen säger - Du är perfekt!
Det stämmer egentligen inte, det är bara falskt. Hitta på något annat som.
F*N, vad snygg du är!
Den dagen någon verkligen är perfekt i allas ögon.
Den dagen kan jag ändra mig, för jag är säker det kommer aldrig någonsin bli så.

Man kan vara perfekt i någons ögon men inte allas!


Men ni läsare är perfekta :P , fast jag tror ni alla har någon dålig sida eller vad säger ni??
¨
Dagens fråga:
Vad är eran dåliga sida?


Mitt svar får ni höra ikväll, Puss


Kommentarer
Postat av: lisa najjar jonsson

haha min dåliga sida... jag är sjuuukt dryg ! :P

och du.. jag har frågestund i min blogg och de skulle vara jätte gulligt om du fråga lite :$ kram



direkt länk till frågestunden:

http://najjar.blogg.se/2010/august/fragestund-1.html#comment

2010-08-19 @ 19:20:32
URL: http://najjar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0