I LOVE YOU



Markus Palin,
Knarkar den här låten just nu! Bara för älsklingen, så ta verkligen åt dig.



I skolan fick jag lära mig att en minut är 60 sekunder,att en timme är 60 min,och ett dygn är 24 tim. Nu har jag lärt mig att en min utan dig är som en evighet.
Jag klarar mig inte utan dig, dina andetag tillhör mig, ditt hjärta din själ.
Du är min fina ögonsten och livets vackraste diamant
att du blev min är för bra för att vara sant.
Alla minnen, allting allt är så underbart.
Att lämna dig är som att lämna jorden, inget annat än dig existerar.
Det är du som lyser upp min vardag, min helg, mina nätter.
Precis mitt allt.
Två måndader och  tre veckor känns som en evighet men egentligen bara elva veckor.
Elva veckor är sjuttio dagar.
Sjuttio sju dagar är 1848 timmar.
Dom timmarna har jag delat med dig, och dom timmarna är dom bästa timmarna i mitt liv!
Ingen människa har någonsin fått mig att känna som jag gör för dig.
Det finns inga ord för dig verkligen inte och det ända jag vill få fram är att

JAG ÄLSKAR DIG

MARKUS RASMUS DENNIS MIKAELSSON PALIN!


Kommentarer
Postat av: Paula

aawh vad gulligt :)<3

2010-02-18 @ 21:15:40
URL: http://tjatigaste.blogg.se/
Postat av: Hemlig person

Läser ens den där Marcus din blogg?

2010-03-08 @ 20:18:56

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0