Egna Tankar


Skolan börjar snart,en månad skulle jag tippa.
Förstår inte hur jag ska komma tillbaka och orka,
det finns så mycket som hänt den här sommaren och det är de som kommer svimmla i huvudet.
Inga ekvationer kommer finnas där,
jo möjligtvis om hur jag ska göra med mitt liv.
Åttan börjar snart,framtiden börjar snart det är nu man ska visa vad man går för,
det är nu jag bestämmer vad jag vill göra med min framtid.
Jag tröttnade i sjuan och har lovat mig själv att inte göra de i år,
vet att jag inte kommer lyckats, men med hjälp ska jag försöka!
Det kommer häller inte finnas tid för att gråta på kvällarna,
inte fundera ingenting,
mycket måste gå till skolan och jag blir trött bara jag tänker på det.
Sommarlov några veckor till skulle inte sitta fel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0