Help me!

Mitt liv är på väg någon annan stans just nu,
jag vet inte vart och kommer förmodligen aldrig få veta heller.
Jag klarar inte att kontrollera smärtan och  tårarna.
Vill bara bort ifrån skiten, men vet inte hur-.-
 Jag har allas liv i mina händer nu,
jag har många vägar att välja på men vilken jag än tar tror jag att ja går vilse
Tänk om man var liten igen, liten som ett barn.
Jag önskade jag kunde spola tillbaka tiden 14 år, då jag blev född kanske hade jag redan då kunnat gjort rätt.

 Jag säger som tränarna

Gör om , Gör rätt!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Gumman, finns alltid !! <3

2010-07-22 @ 10:54:26
URL: http://tildatrazan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0