Weird!



Inte speciellt seriös bild men det får duga:D En riktig blekfis blir man i direktljus också :P
 Aja godmorgon alla fina läsare! Sovit gott? Själv kunde jag knappt gå upp ur sängen imorse, alltså inte direkt frisk eftersom jag ungefär brukar studsa upp på morgonen, weird men så är det. Nu när jag börjar bli bättre i magen och huvudet, tror ni inte att jag börjar få ont i halsen och börjar bli förskyld då? Men sånt är livet, även fast man inte skulle vilja det egentligen. Har inte råd att stanna hemma från skolan en dag till förmodligen ligger jag redan långt efter, så nu är det bara plugg som gäller veckan ut :D
Vi hörs ,Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0